Www.ShoqeriaVirtuale.NET
Pershendetje vizitor i nderuar...
Me sa duket, ju nuk jeni identifikuar akoma ne faqen tone, ndaj po ju paraqitet ky mesazh per tju kujtuar se ju mund te identifikoheni qe te merrni pjese ne
diskutimet dhe temat e shumta te forumit tone.

- Ne qofte se ende nuk keni nje Llogari personale ne forumin ton, mund ta hapni nje te tille duke u Regjistruar
-Regjistrimi eshte falas dhe ju merr koh maksimumi 1 min...

-Gjithsesi ju falenderojme shume, per kohen qe fute ne dispozicionper te n'a vizituar ne faqen tone.

Ose Indefitikohu Nese Je I Regjistrum

Me Respekt// Staffi

Gripi dhe tė ftohurit luftohen me ushqim

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Gripi dhe tė ftohurit luftohen me ushqim

Mesazh nga blina-- prej Mon Dec 07, 2009 6:04 pm

Gripi dhe tė ftohurit luftohen me ushqim


Nė qoftė se doni tė gėzoni “rininė e pėrjetshme” dhe tė shtoni numrin e viteve tė jetės suaj, atėherė duhet tė dini se cilat janė ushqimet e njė jete mė tė gjatė dhe nė harmoni me natyrėn. Dietologu David Grotto, nga Chikago, nė njė libėr ka pėrmbledhur 101 ushqime tė dobishme pėr shėndetin. Ndėrsa mė poshtė, po nga ky libėr radhiten 10 bimė dhe ushqime tė cilat janė tė njohura pėr efektet e tyre kundėr gripit.



Hudhra
Mbase aroma e saj mund tė mos jetė e mirė pėr frymėmarrjen tuaj, por hudhra ėshtė shumė e shėndetshme pėr organizmin tuaj. Ėshtė e shėndetshme pėr vetė faktin sepse ajo pėrmban fitokimikate tė cilat i vrasin bakteret, thithin kolesterolin dhe luftojnė kancerin. Ėshtė e kėshillueshme qė tė hiqet lėvozhga nga hudhra, tė pritet nė copa tė vogla, tė shtypet, dhe pastaj tė pėrdoret.

Kėrpudhat
Sipas studimeve tė bėra ka rezultuar se kėrpudhat forcojnė sistemin mbrojtės dhe shkatėrrojnė qelizat sėmundje shkaktuese. Ato janė njė pjatė e pėlqyer sidomos gjatė periudhave kur jeni tė ftohur apo me grip. Ato pėrdoren si njė pjatė e dytė kur skuqen.

Ēaji
Nė tė vėrtetė ēaji ėshtė i njohur nga tė gjithė, pėr efektet e tij kundėr gripit dhe tė ftohurit, ai ėshtė i pasur nė kalori, nuk ėshtė i kushtueshėm dhe pėrgatitet lehtė. Ēaji pėrmban polifenole, tė cilat antioksidues mbrojtės. Polifenolet janė antibakteriale, antivirale dhe veprojnė si anti-inflamatorė. E rėndėsishme ėshtė tė njihet mėnyra dhe masa e duhur pėr pėrgatitjen e tij, pėr tė marrė rezultatin e dėshiruar.

Tėrshėra
Tėrshėra ėshtė e pasur nė fibra, ajo pėrmban vitaminat E dhe B, si dhe njė numėr mineralesh dhe beta-glukanesh, tė cilat forcojnė sistemin imunitar tė njeriut. Frytet e tėrshėrės ndryshe nga ato tė drithėrave tė tjera (me pėrjashtim tė misrit) janė relativisht mė tė pasura nė lipide (5%) dhe pėrmbajnė proteina (rreth 14%) glucide tė ndryshme, (rreth 60%); ku kryesori ėshtė amidoni (55%). Tėrshėra fuqizon sistemin imunitar. Tėrshėra pėrdoret kryesisht nė pėrbėrjen e ushqimeve tė fėmijėve.

Manaferrat
Kjo frutė ėshtė super i pasur me vitamina dhe mineralet bazė pėr organizmin e njeriut. Pikėrisht pėr kėtė arsye rekomandohet qė kjo frutė tė konsumohet nga tė gjitha grupmoshat, veēanėrisht fėmijėt dhe tė moshuarit. Manaferrat bėjnė tė mundur uljen e kolesterolit nė trup. Njeriu mund tė hajė sasi tė mėdha manaferrash dhe tė mos shėndoshet, pėrkundrazi kjo frutė bėn tė mundur rėnien nga pesha si dhe kontrollon nivelin e yndyrave nė gjak. Kjo frutė lufton gripin dhe tė ftohurit.

Lakra
Jo pak, por 22 kalori mund tė pėrftojė gjithsecili nga ne nėse konsumon qoftė edhe 30 gram lakėr tė gatuar. Lakra pėrmban pėrbėrės tė cilėt stimulojnė prodhimin e enzimave nė organizėm, tė cilat realizojnė prodhimin e radikaleve tė lira dhe reduktojnė simptomat gripale. Lakra mund tė hahet ashtu siē ėshtė e freskėt, mund tė gatuhet duke u zierė me kujdes. Nuk ėshtė i kėshillueshėm pėrdorimi i tepėrt i lakrės turshi.

Mjalti
Mjalti ka aftėsi kuruese pėr vetė vitaminėn B qė pėrmban. Mjalti pėrmban veti dezinfektuese pėr plagė dhe gėrvishtje tė lėkurės. Sipas studimit tė Dr.Molan mjalti triumfon mbi 7 lloje tė ndryshme bakteresh. Kėshtu qė janė identifikuar edhe aftėsitė e tij kundėr gripit. Pėrveē shėrimit tė jashtėm mjalti ka dhe veti kuruese tė brendshme, si nė qetėsimin e stomakut. Kėshtu do ishte e rekomandueshme 2 lugė ēaji mjaltė nė ditė. Njė rol tė rėndėsishėm mjalti luan kundėr diarresė, sidomos pėr fėmijėt e vegjėl, pasi ėshtė njė metode, mjaft e mirė kuruese brenda njė ushqimi.



Proteina e hirrės
Proteina e hirrės ėshtė njė zinxhir aminoacidesh, e cila ndihmon nė pėrtėritjen e muskujve dhe zhvillimin. Studimet kanė treguar gjithashtu, qė ato mund tė risin sistemin imunitar, neutralizojnė efektet rrėnjėsore. Ėshtė e rekomandueshme qė tė konsumohet gjatė periudhave gripale, sepse fuqizon sistemin imunitar dhe ndihmon qė tė largohet gjendja gripale apo gjendjet e tė ftohurit.

Elbi
Njė tjetėr burim i fibrave dhe beta-glukozėve, elbi ka treguar qė pėrmirėson imunitetin, aq mirė sa kolesteroli i ulėt. Antioksiduesit qė janė gjetur tek elbi, gjithashtu, mbrojnė qelizat nga dėmtimi, thotė David Grotto. Elbi mund tė shtohet lehtėsisht tek supat, mishi i zier, dhe sallatat. Elbi pėrmban Potasiumin, i cili ėshtė i pėrfshirė nė shumė procese jetėsore tė trupit, duke mbajtur nėn kontroll presionin e gjakut, funksionin e zemrės dhe veshkave. Kėshillohet pėrdorimi i 4-5 biskotave me elb ēdo ditė. Sidomos nėse doni tė luftoni gripin.

Patatja e ėmbėl
Patatet e ėmbla janė plot me fibra dhe imunizojnė sistemin, rrisin betakarotinėn. Mund tė fusėsh tė gjithėn nė furrė sobe dhe i pjek ato pėr njė tas tė shėndetshėm me patate tė skuqura. Zhardhokėt e saj pėrmbajnė shumė niseshte e pėrdoren gjerėsisht si ushqim etj. Nė mjekėsinė popullore patatja pėrdoret kundėr djegieve, plagėve dhe syve tė nxirė.

blina--
Hero ne SHoqerinVIrtuale
Hero ne SHoqerinVIrtuale

Numri i postimeve : 5440
Registration date : 01/10/2009

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi